Bd. 9 Nr. 3 (2024)
Aktuelle Ausgabe
Archiv
Über uns
Über die Zeitschrift
Einreichungen
Redaktion
Kontakt
Impressum
Datenschutzerklärung
JUMS Academy
Suchen
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
Deutsch
Englisch
Registrieren
Einloggen
Change the language. The current language is:
Deutsch
Englisch
Bd. 9 Nr. 3 (2024)
Veröffentlicht am 11.09.2024
Artikel
Anna Smerdiagina
Lost in Transcription: Experimental Findings on Ethnic and Age Biases in AI Systems
PDF (Englisch)
Jaqueline Domnick
Authentizität und Markenaktivismus – eine empirische Analyse
PDF
Athanasios Konstantinos Kallinikidis
The Employees’ Entrepreneurial Mindset: The Influence of Perceived Supervisor Effort on the Employees’ Entrepreneurial Passion
PDF (Englisch)
Leonie Böhm
Motivationen und Resultate der Anti-Konsum Praxis ‚Stooping‘
PDF
Lukas Hilke
When Does Marketing & Sales Collaboration Affect the Perceived Lead Quality? – The Moderating Effects of IT Systems
PDF (Englisch)
Hannah Franziska Gundel
Accelerator Impact on Peer Networking - Examining the Formation, Use, and Development of Inter-Organizational Networks Among Early-Stage Start-Ups
PDF (Englisch)
Anna Simon
Developing and Maintaining a Strong Corporate Culture, While Coping With a Workforce Growing Significantly: A Qualitative Analysis on Corporate Culture Development of Fast-Growing Start-Ups
PDF (Englisch)
Robin Spira
How Does ESG Rating Disagreement Influence Analyst Forecast Dispersion?
PDF (Englisch)
Christoph Weeber
Development of a Cost Optimal Predictive Maintenance Strategy
PDF (Englisch)
Alexandra Hanna James
The Munich Entrepreneurial Ecosystem in the Health Sector: Current State and Improvement Areas
PDF (Englisch)
×
Benutzer/innen-Name
*
Erforderlich
Passwort
*
Erforderlich
Passwort vergessen?
Eingeloggt bleiben
Einloggen
Keinen Account?
Registrieren