Bd. 7 Nr. 3 (2022)

Artikel

Ulrich Bek
543-568
Pricing Sustainable Shipping of Coffee: Consumers’ Preferences and Willingness to Pay for Emission Reductions and Offsets
PDF (Englisch)
Niklas Winterberg
569-603
The Variety of CSR Disclosure and its Relationship with the Underlying Performance: A Textual Analysis
PDF (Englisch)
Tim Scheufen
604-642
Auswirkung der europäischen CSR-Richtlinie (2014/95/EU) auf die Glaubwürdigkeit der Nachhaltigkeitsberichterstattung – Eine empirische Untersuchung deutscher börsennotierter Unternehmen
PDF
Veronique Clara Bukow
643-667
Demand Estimation for Solar Photovoltaics in the United States – An Instrumental Variable Approach
PDF (Englisch)
Tobias Friedrich Fauß
668-689
Analysis of Green Bonds
PDF (Englisch)
Darian Nestor Weicht
690-730
Opportunities and Challenges in Commissioning Materiality-Driven Sustainability Reporting Towards the SDGs: The Case of Cadeler A/S
PDF (Englisch)
Karina Temoche González
731-755
Carbon Pricing: A Comparison between Germany and the United Kingdom
PDF (Englisch)
Sören Schwulera
756-801
Der Einfluss von Sustainable Supply Chain Management auf die Unternehmensperformance – Eine empirische Analyse herstellender und verarbeitender Unternehmen in Deutschland
PDF (Englisch)
Timo Deller
802-825
The Economic Upside of Green Real Estate Investments: Analyzing the Impact of Energy Efficiency on Building Valuation in the Residential Sector
PDF (Englisch)
Simon Mütze
826-873
Corporate Social Responsibility und die Effekte nachhaltiger Unternehmenspraktiken und unterschiedlicher Greenwashing-Methoden auf die Unternehmensreputation
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